Selyma...!

http://kfszinhaz.extra.hu

2008.12.13. 23:58 fülcsi

Prőba 2 (a számok tükrében)

... én nem álmodom vele. Inkább csinálnám. Egy kicsit talán intenzívebben, mint ahogyan most csináljuk. Szövegtudás, nincs mese, anélkül csak kapolcsi lötyögés lesz, vagy még rosszabb! Ahogy vágtam a Bevonulás videót, azon töprengtem, hogy mi is történik azon túl, hogy nem tudunk elvonatkoztatni egy kibaszott kamera látványától. Kereken 55 percet forgattunk. Ebből 3 perc 32 másodperc lett úgy hasznos, hogy a 80 százalékát felgyorsítottam. Nem azért, mert jópofa, hanem azért mert szar... Négyen építjük a "birodalmat"!!A törpi burgundiai nem blogol? Vagy nem tud? Vagy mi van?

Ha úgy gondoljátok, hogy fölösleges, akkor szóljatok. Vannak még ötleteim, hogy hogyan töltsem az éjszakáimat!...

Bocsesz... jó lesz!

A hirtelenharagúszabadszájú Dani aki voltam.

Próbálunk, mert ez ilyen!

5 komment

Címkék: fülcsi írta


A bejegyzés trackback címe:

https://selyma.blog.hu/api/trackback/id/tr23821532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Felicia10 2008.12.14. 14:22:46

Dani, ne add fel! Túl jó ez a blog ahhoz, hogy vége legyen! :)

(Kristóf, nagyon tetszett a 9 szereplő jellemzése, szívesen látnék egy rövidke jellemzést arról is, hogy Burgundiáról mit érdemes tudni :) )

Üdv Burgundiak!

InnoCent 2008.12.14. 14:46:09

Hát a többiek 'miértnemblogolása' engem is ***, de szerintem majd csak jobb lesz, ha intenzívebben próbálunk, ami sejtésem szerint csak február. Nehéz, de én már nem idegesítem magam, azon, hogy valaki hetekig nem hajlandó ráérni... A február minden reményem, ha akkor valaki nem ad 100 %-ot...................... (igen, ez most felhívás keringőre:))
A burgundiai íráson pedig dolgozgatok:)

InnoCent 2008.12.14. 14:48:22

Ja, és valami rejtélyes oknál fogva csak indaPass-szal rendelkezők kommentelhetnek, remélem ez nem marad így, kedves blog.hu...:(

InnoCent 2008.12.14. 18:52:49

Most írt vissza a blog.hu. Így marad, úgyhogy csak belépve lehet kommentelni...

Felicia10 2008.12.15. 09:09:11

Kristóf, ez kedves Tőled! :)

süti beállítások módosítása