Selyma...!

http://kfszinhaz.extra.hu

2009.02.03. 15:11 InnoCent

Bemutatunk

2009. március 8. vasárnap 19.00 AKKU

Bizony!

Más:

Az utóbbi két próbát nagyon szerettem. Valami új jött a Herceg - Iza viszonyba. Illetve nem új, csak eddig nem volt ennyire kidolgozva. És ez most jó. Van Yvonne-unk a ma esti próbától - Ócsai Fruzsi -, ennek is örülünk, köszönjünk is Fuzsinak:

Szia, Fruzsi! :)

A próbavideókkal rosszul vagyunk, de lesznek, lesznek, legyeneheheeek!

Azon gondolkodtam mostanában - konkrét események kapcsán - miért is csináljuk ezt. Mármint a Selymát. Írnom kellett ugyanis az AKKU-nak egy oldalt magunkról. Nehezen indultam be, aztán ömlött a szó. Végül is szeretjük a színházat, ismerjük egymást mióta, dolgoztunk is már együtt, a darabot szeretjük, van neki mondanivalója, stb. És bár ezek jól hangzanak, és igazak is, mégis van valami a felszín alatt, amit nem tudok megfejteni. Sokáig azt hittem, hogy valami barátságszerű, de lassan kiderül, biztos nem az, és bár 2005 óta arról álmodom, hogy színházat csinálok majd a barátaimmal, amíg bele nem halok, lassan körvonalazódik: baráti alapon nem lehet színházat csinálni. Ezt is megtanultuk. De nem baj, úgy értem, ez nem rossz, meg nem kedvszegő, csak kiderült, rossz dologban hittem eddig. De hiszek másban mostantól. Hinni fogok abban, hogy ha jó emberek találkoznak, abból csak érték születhet, akármilyen keserűségek árán is jön létre a végtermék. És hogy akkor nálunk mi van a felszín alatt? Még nem tudom, de remélem a bemutatóig kideríthetem. Kár lenne nem tudni.

3 komment

Címkék: innocent írta


A bejegyzés trackback címe:

https://selyma.blog.hu/api/trackback/id/tr2920337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Felicia10 2009.02.04. 10:56:11

Csupa jó hír :)
De hol van ez az AKKU? (A google csak akkumlátorokat dobott ki :P )
És jegyet Tőletek vagy az AKKUból lehet kérni?

InnoCent 2009.02.04. 21:35:14

Majd az akkutól, de még nem áruják, de majd írom ki az infokat. Több részlet róluk: www.wakku.hu
süti beállítások módosítása