Selyma...!

http://kfszinhaz.extra.hu

2009.02.23. 10:05 fülcsi

A Selyma...! kérdés

Igen, igen!

Mostanában divatos lett társásági, valamint félpolitikai (értsd:baráti) körökben, hogy mindenféle "kérdésekről" vitáznak. És ha kifogytak belőlük, akkor csinálnak újabb és újabb "kérdéseket". Reggel, ahogy kinéztem a palota nagytermének az ablakán, eszembe jutott, hogy miszerint hátkérem itt komoly "hókérdés" van! Tudniillik, minden fehér, és én, Fülöp, a király fia, éppen a fekete ruhámat vettem fel. Milyen jogon közösít ki engem a természet megszokott körforgásomból? Ha én most kerti sétára mennék, akkor engem a ruhám színe alapján kiközösítettnek kell tekinteni a fák és bokrok, a mezők és legelők, a patakok és folyók egységéből. A természet ma reggel "Fülöpkérdést" kreált, konokul, a hátam megett, amíg én aludtam. A felöltözésem pillanatában váltam a mai nap főkérdésévé, bűnözőjévé. Fekete csizmámmal, ha kilépek, elnyomom a fehér havat. "Csizmabűnözés", így fogják hívni, és atyám, a Király vezetésével lenyakaznak, mint "csizmabűnözőt"!

Pedig ha tudná a világ, hogy Ő meg a derék Kamarás, Burgundia kisebbségei, jelentős "Selymakérdést" csináltak, már az első alkalommal, amikor szánakozásomtól vezérelve bemutattam őt, mint menyasszonyomat. Ánno, amikor azt a szörnyűséget művelték  Mutyulival, szóval akkor csak "úrihóbortnak" neveztük a "kérdést", és egy koncepciózus perrel rákentük, valaki-a burgundiai államháztartáson kívül rekedt önsorsrontó, dolgavégezetlen, háromelemista, egyszóval paraszt-re, de manapság nem lehet ilyen könnyen és megúszósan elintézni. Napokon keresztül fogunk ülésezni, hogy megállapítsuk, volt-e az országban "Mutyulikérdés". Közben az alattvalók természetesen "uralkodóikérdést" pletykálnak a palota falain kívül, hogy miért is kell nekik most többet dolgozni, pont most, amikor recessziózus uruk végre bevallaná, hogy nem is Ő kreálta a "Selymakérdést", az csak úgy jött magától, mint egy csúnya pletyka... pedig, kedves burgundiaiak, egy FAS.Zt! Itt nagyon is komoly "Selymakérdés" lappang a falak között. Merény készül szeretett Burgundiánk antidemokratikus eszményi ellen. Mert ha itt valaki meghal... komoly "szálkakérdésről" leszünk majd kénytelenek népszavazni! És akkor már késő lesz, drága barátim, veszekedni, okoskodni, költségvetni, adótróni vagy éppen nembeszedni...akkor eljön a "Halbűnözés"! És jajj annak, aki nem veszi majd észre!

Most megyek, és eltaposom a fehér havat!

Na, gyerünk, Barátaim, tegyük a dolgunkat! Hajrá Burgundia, Hajrá Burgundiaiak!

 

Ps: az a szó ami egy nemiszervhez hasonlít a szövegben, valójában egy általam létrehozott alapítvány, amely kizárólagosan a Herceg (ez én vagyok) átlagon felüli meggazdagodásának kíván az élharcosa lenni: Felelősen A Selymáért Zárt Társaság

Szólj hozzá!

Címkék: fülcsi írta


A bejegyzés trackback címe:

https://selyma.blog.hu/api/trackback/id/tr3960065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása