Selyma...!

http://kfszinhaz.extra.hu

2009.02.25. 12:52 InnoCent

Üzenőfal

Bár kommenteltem valami semlegeset, azért kanyarintok bejegyzést is. Nem kellett volna nevesíteni, ezzel vált üzenőfallá. Persze nem úgy értem, hogy nem kell nevesíteni soha, hanem itt nem kellett volna. Majd próbán. A szemébe bele, ha szeretnéd. Én szeretném. Mert bár kiemeltem a vármígsötétleszt, nem írtam neveket, mert a jelenség bánt, nem egyének. Egyébként is: gruppenproblémám van, nem egyéni. Mert ha ez a három név előkerült, melléilleszthetem a másik hatot is. Ennyi.

Szólj hozzá!

Címkék: innocent írta


A bejegyzés trackback címe:

https://selyma.blog.hu/api/trackback/id/tr82965089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása