Selyma...!

http://kfszinhaz.extra.hu

2009.03.01. 23:50 fülcsi

Tény!

Összeállt! Valamivé, de tény, hogy egyben van!

Hogy ez most azt a képet mutatja, amit vártunk, vagy egészen mást, azt a kommentekre bízom. Nekem- mert nem fogok hozzászólni a saját írásomhoz- egészen mást!

Ma, fővárosi "vezető" szinházunk, fővárosi liftjében, összeakadtam, nekem kedves művésszel, aki a tanárom volt és tisztelem, mindegy, nem tartozik ide. Szóval, előadás után egy elevátorban tartózkodtam vele és a következőt mondta: -Olvastam a nevedet, hogy játszol valahol! Mondom- Igen Tanár Úr, az AKKUban csináljuk a Gomborovicz Yvonne-ját egy páran! Elkerekedett a szeme- Fúúúúú! De hát az nagyon nehéz! Hát- mondom- maj' meglátjuk! -Majd meg!- mondta és megcsillant a szeme huncutul!- És mit játszol benne?- kérdezte. -A herczig Herceget!- válaszoltam, nem kevesebb huncutsággal!- Há..há..há..hát...- nevetett érdesen, azzal az oly ismerős, tüdőszaggató, de kedves, vidámhangú nevetésével- az se könnyű! És kiszállt a liftből és magamra hagyott ezzel a ténnyel.

Sőt! Kibaszott nehéz! Fogalmaztam meg érthetően! És kedvesmindnyájunknak IS nehéz! És nyolcadikáig meg kell ezzel birkóznunk! És nagyjából hetven-harminc arányban felosztanunk illene a néző sereget, tetszik-nemtetszik alapon! "Az se könnyű!" barátaim! Hiányzik még valami! Fejtsük meg... mondjuk ki... legyünk tutik a dolgunkban! Micsoda? Egy szó, egy mozdulat, egy kósza instrukció? Nemtom! Nem is Jerry! Talán egy hangyakésnyivel nagyobb elszántság? Az megvan! Bizonyítottan a helyére került. Csapatmunka folyt, ma és tegnap is! És jó volt benne részesülni, meg miegymás... hagyjuk, nem kell egymás *aszát verni az csalánossal! Vitassuk meg, hogy mi az a kicsi adalék, ami még hiányzik-zik-zik-zik a Michlein-csillagunkhoz!

Na csá!

Próbálunk, mert ez ilyen!

Dani

3 komment

Címkék: fülcsi írta


A bejegyzés trackback címe:

https://selyma.blog.hu/api/trackback/id/tr38974553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ki a király? 2009.03.02. 12:10:33

Jó nagy Királyságot Mindenkinek!

Összeállt? Lehet. Bízom benne. Én a királyságot kapisgálom, de még nem az enyém. Harcolok, és megélek. Egyszer majd megérek.
Sajnos, újra bebizonyítottam magamnak, hogy abba kellene hagynom a színészetet. Még hobbi szinten is. Én erre jutottam a próbák végére. Sajnálom, de ez lesújtó. Magamra nézve.
Ez van. Meghalt. A király is.
Más.
A művész-világ is ír rólunk, lám kis kapcsolataim legalább valami reklámot adnak nekünk.
Ez van.

király?

InnoCent 2009.03.02. 16:42:48

Kedeves Királyom!

Egy nagyon őszinte mondat: Nekem a tegnapelőtti próbán bizonyítottad az ellenkezőjét annak, amit most leírtál. Én addig gondoltam úgy, hogy illesz ide, megkértelek, megoldod, és ennyi. Tegnapelőtt láttam meg azt, hogy nem csak megoldod, hanem úgy állsz helyt, hogy az helyet kell adjon Neked további munkákra bárhol. Ennyit Rólad.

A többi a többieknek:

Nekem is egy hiányzik. Egy valami. Talán az, hogy nem szeretjük ezt csinálni mindannyian. Mármint nem a színházat, hanem ezt a darabot. Mert igen, nehéz. És mert abszurd, és mert lehet, mindenkinek más képe van az abszurdról. És más képe arról, hogyan álljunk valamihez, ha nehéz. A Miújsnál, az Antigonénál és a Szilánkoknál is azt éreztem, hogy egyfele megyünk. Itt ezt nem érzem. Tényleg az össznépi lelkesedés az, ami nincs meg. Remélem jót tesz a négy nap munkaszünet, és érettebbé tesz minket ez a bemutató. És remélem megszeretjük egy picit legalább mind ezt a darabot. Mert a pálya, ha eljön, ilyen. A nemszeretemeket is el kell tudni játszani.

Mindenkinek barack a fejére, és emlékezzünk a szombati második összpróbára, az volt a csúcs, hozzuk vissza péntekre, és fejlesszük még tovább vasárnapra!

fülcsi 2009.03.02. 23:16:47

Csatlakozom Innocent kommentjének elejéhez!
" Ennyit Rólad."
:-))
süti beállítások módosítása