Selyma...!

http://kfszinhaz.extra.hu

2008.12.10. 22:39 KlotildNagynéni

Tágas égen andalog

Sokat álomodom az Yvonne-nal. Nagyon vicces, mert csak ezekre emlékszem. Különböző kicsi részletek. 

Az éjjel a királynővel fürödtem. Volt a palotának egy külön eldugott zuga, amiben a lepedőket szárították keményre. Abban voltak eldugva a fa kádak. Én később érkeztem, a királynő már ott volt. Hófehér teste tele pörsenésekkel, ilyen pici pirosakkal, mint amikor Pöttyös panni bárányhimlős volt. Ilyennek láttam. Beültem egy hosszú csónakalakú kádba. Itt fontos a forma, mert ha felengedik a padlót vízzel, és befogják a lepedőket vitorlának, akkor minden este legyőzheti Burgundia flottája a Spanyol armadát! Én csak pancsolni jöttem, nem akartam semmiféle háborút, de épp a legrosszabb világégésbe csöppentem: a királynő magában vívódott. Kérgesre aszott rizsporos arca épphogy feltünt a tatton. Láttam, hogy baj van. A tollát mint százkilós vasmacskát pörgette, és szorgosan írt valamit a fura plüss füzetébe, amit még hozományként adtak vele a szülei.

Hogy nem fogytak el a lapok annyi év alatt? - ezt gondoltam magamban miközben besüllyedtem a Tritonba. Nagyon fájt ahogy hozzáért a fejem a hajó oldalához. - valószínüleg beütöttem a falba, állítólag nagyon nyugtalanul alszom az utóbbi időben. A múlt héten a Balatonnál megint valami udvari katasztrófát álmodtam, talán azt, hogy épp hancúrozni készülök valakivel a szőlőben, Yvonne-t áttuszkolom a másik sorba, hogy azért mégse legyen ott, mint kellék.. És ő bosszúból levágta a kisujjam egy darabkáját! Sikoltoztam, hogy ne, ne! Mikor már mindenki ébren volt rajtam kívül, én még félig önkívületi állapotban kérdeztem, hallották-e az olló csattanását, de kiderült, hogy amit én szőlő-guillotinenak véltem hallani, csak az öcsém hirtelen horkanása volt.

De vissza a történethez. Hogy nem fogynak el a lapok? Senki sem tudja mi van abban a füzetben, de kétlem, hogy akár egy sor is olvasható volna.. Hogy oldja meg az állandó írást, ha nem úgy, hogy felülírja az előzőeket? Olyan átszellemülten motyogott valami temészeti képen, hogy fel se tűnt neki a megérkezésem.. Pedig az udvarban mindenki azt mondja, kiragyogok. Leraktam hát az aranyflitteres köntösöm a kávára, és bezúdultam a kádba. Figyeltem az arca minden rezdülését: Tikkelt a szeme, a szája, az orra. A parókáját percenként huzigálta ide-oda, ahol épp a tetvek jártak. Én utánozhattam az izomrángásait, mert arra megébredtem egy kicsit, hogy megcsaptam az arcom.  háromnapos smink, és az óráskig tartó dagonyázás eredményeként bűz terjengett a teste felől. Ez a nő egy élő tetem! Csak idő kérdése volt mikor szúr ki, mert a Tükrök Hajójában ült. Ez olyan, hogy tükör az egész. Tehát mindent lát, ó igen! Mindent.

A szeme villámokat szórt amikor észrevett. Felpattant a vízből, és a látvány annyira megijesztett, hogy felébredtem.

Nem, erről szó sincs. De majd később befejezem az álmom elmesélését, igérem érdekes lesz! Csak már egy jó ideje próbálok elaludni, és a párnám meg Meruska azt súgják itt az idő..

4 komment

Címkék: klotildnagynéni írta


A bejegyzés trackback címe:

https://selyma.blog.hu/api/trackback/id/tr33816190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

InnoCent 2008.12.11. 00:14:51

nekem tetsz:)

fülcsi 2008.12.11. 11:00:32

De vajon honnan kukkolta ezt végig a Fülöp herceg?
Amúgy remek... micsit morbid de tetszetős.
Tsokolom
Dani

kamarás 2008.12.11. 12:09:47

Nem, sztem az egyetlen hibája, hogy nincs benne a kamarás... Hehe, good job Klotyi!
Ivi
süti beállítások módosítása