Selyma...!

http://kfszinhaz.extra.hu

2009.01.25. 22:19 KlotildNagynéni

hát hallod..

Túl azon, hogy azt is megéltük, hogy egy bejegyzésem vázlatba visszavette a rendező úr, még ezernyi új élményem van..

Engedelmeddel Kris, az érvágásomat saját magam töröltem, tudod, mint a homokvárat a homokozóban, ha jönnek a nagyok, nehogymá más rombolja szét, amit én épitettem!

Szóval meg kell köszönnöm neked, mert ez a mai nap fenomenális számba ment. És ha azt mondod, hogy a félspontán kettes próbam, amit kufircolás nélkül, de összehoztunk nagy hirtelen, jól sült el, akkor én is hiszem, és jó lesz.

A másik 999 et megtartom magamnak, majd úgyis megyek gyónni.

De egyet elárulok még: van közöm a próbához. Végre

Puszikamindenkinek

1 komment

Címkék: klotildnagynéni írta


A bejegyzés trackback címe:

https://selyma.blog.hu/api/trackback/id/tr42902284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

InnoCent 2009.01.26. 13:51:59

Vica

Gratulálok, a próbatáblát is kitörölted:D és nem volt meg máshol:D újra ki kell találnom, mit írtam bele...........
süti beállítások módosítása