Selyma...!

http://kfszinhaz.extra.hu

2008.11.23. 16:59 fülcsi

A Selyma...! Első összeröff!

Tisztelet,

Álljon itt Bálint bejegyzését részben alátámasztandó röpke szösszenet a tegnap esti megbeszélésről. Még mielőtt azonban... Az első benyomásom nekem is az volt, hogy talán, ha kreatívabb hozzászólások lennének, meg miegymás, akkor... de inkább nem fejezem le be, mert így utólag visszagondolva, úgy volt jó, ahogy volt. Ökrösen, rityegösen, oan Selymásan hülyén! Arról meg nem is beszélve, hogy született nehány gondolat, amik felhasználhatóak.

A Blog, meg csak egy idő után fog minket szolgálni, de foglalkozni csak mi tudunk vele!

Jól estetek azé...

Dani

7 komment

Címkék: videók


A bejegyzés trackback címe:

https://selyma.blog.hu/api/trackback/id/tr85784431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kamarás 2008.11.23. 17:21:29

Uh, hát kemény skandináv szindróma, ezt hogy találtam ki, uristn... Igen azért ez minősít, de igen tök jó, ohgy olyan selymás próba volt... ja... de ezzel nem egy röhögésnélküli próbaidőszakot akarok, csak azt hogy kicsit összeszedetebbek és előremutatóbbak legyünk. Én nem éreztem például előrehaladást, egyhelyben toporogtunk... sztem.
Nem vagyok blogellenes, de ne a blog legyen a legfontosabb. Mondjuk ennek ott is hangot adtam, hogy Dani, nyugi... De persze ollé éljen a blog. De először legyen meg a darab erős masszív alapkövei.
rb

fülcsi 2008.11.23. 18:02:09

...vedd úgy, hogy egy párszor meghajoltam előtted! :-))
Neked! De! Neked! De!

kamarás 2008.11.23. 18:31:30

ne ne neee!
Habáááár tegnapi nap nem nagyon gerjedtek rá a többiek erre a blogra... de nem vagy egyedül Dani, de biztos jönnek majd a többiek is!! Remélem, mert jó lenne, ha mondjuk meggyőznének engem a többiek, hogy ez jó lesz majd, tegnapi nap úgy lelombozott...

InnoCent 2008.11.24. 00:26:51

Ne lombozódj! Haza is jöhettünk volna a fontos infók elhangzása után, de erőlettem, hogy kezdjünk el beszélgetni - még ha ez meddő is, bár végül nem így történt -, hogy születhessen videó az estéről:)
A blog és a darab készülése pedig egymás mellett kell, hogy múködjön, pont ez a lényeg!!

Felicia 2008.11.24. 09:15:51

Drága Burgundiak!
Nagyon hiányoztok már!
Nekem nagyon tetszik ez a blog-dolog, főleg a videók, jó, hogy van aki törődik a türelmetlen (elvonási-tünetes) nézőkkel is :D

(Am. aranyos ez a Skandináv szindróma XD eddig azt hittem, hogy stockholmi-szindrómának hívják, dehát minden nap tanul valami újat az ember... :) )

Üdv Nektek! Jó munkát!
F.

Y 2008.11.25. 19:30:23

sajnálom, hogy kimaradtam az első megbeszélés ezen részéből, amit a videó hivatott dokumentálni. de szuper, és az is hogy van ilyen! meg hogy legalább írni írhatok, hamár beszélni nem...

Maaargit 2008.11.26. 12:38:20

ŐŐŐ... Jó lett az vidiJÓ...
Nagyon büszke vagyok rád fiacskám!
Ja... majd valahogy küldöm a többit is!
Tsókok mindenkinek!
süti beállítások módosítása